خدمات تغییر و ریدیزاین لوگو (طراحی مجدد) یک راه کار موثر برای به روزرسانی و بهبود هویت بصری برند شماست. طراحی مجدد لوگو به شما امکان می‌دهد لوگوی فعلی خود را بازنگری کرده و آن را به روز کنید تا با تغییرات جدید در نیازها و متغیرهای بازار سازگار شود. این خدمات توسط طراحان گرافیک حرفه‌ای یا شرکت‌ طراحی لوگو ارائه می‌شوند.

با تغییر و ریدیزاین لوگو، می‌توانید به شیوه‌ای جدید و خلاقانه، برند خود را بازتعریف کنید و به تازگی و جذابیت بیشتری برسانید. این خدمات شامل تحلیل و بررسی لوگو فعلی، ارائه بهترین راهکارها برای بهبود و تغییر لوگو، اجرای طراحی مجدد و ارائه فایل‌های قابل استفاده در انواع رسانه‌ها می‌شود.

با خدمات تغییر و ریدیزاین لوگو، می‌توانید به نیازها و تمایلات جدید مشتریان و بازار پاسخ دهید، حضور برند خود را قوی‌تر کنید و تفاوتی منحصر به فرد در مقابل رقبا ایجاد کنید. از طریق طراحی مجدد لوگو، می‌توانید هویت و شخصیت برند خود را به صورت قابل تشخیص و قوی‌تر به نمایش بگذارید و ارتباط موثرتری با مخاطبانتان برقرار کنید.

منظور از تغییرات در لوگو صرفاً تغییر کلی آن نیست، بلکه نیاز به تغییر و طراحی لوگو در حد جزئی، معمولا پس از چند سال در اغلب کسب و کارها احساس می شود. اگر دقت کنید اغلب کسب و کارهای بزرگ دنیا نیز این کار را انجام داده اند. این موضوع، هم می تواند به دلیل گسترش خدمات یا محصولات باشد و هم به خاطر تغییر فرهنگ یا نیازهای کاربران. برای مثال اگر یک کمپانی بزرگ قصد ایجاد شعبه در یک کشور جدید داشته باشد، باید لوگویی متناسب با ذائقه و فرهنگ آن کشور نیز طراحی کند.

تغییر و ریدیزاین لوگو

تغییر و ریدیزاین لوگو روشی معمول در کسب و کارهای بزرگ دنیا

خیلی از شرکت ها و کمپانی های بزرگ پس از مدتی برای اینکه جلوه زیباتری در لوگو خود داشته باشند، تغییر لوگو را در دستور کار خود قرار می دهند. از این رو تغییر و ریدیزاین لوگو می‌تواند یکی از اصلی ترین کارهایی باشد که برای کسب و کارهای عمدتاً جا افتاده و باسابقه، در فضای تجارت فعلی کشور لازم و ضروری است.

معمولا کسب و کارها با لوگوی ابتدایی خود، شروع به فعالیت می ‌کنند. اما با گسترش نیروی انسانی و مهارت های آن ها، می ‌توانند خدمات و سرویس های متنوع دیگری را نیز به کاربران خود ارائه بدهند.

به همین دلیل گسترش کسب و کار (یا تغییر روند کسب و کار) می ‌تواند یکی از دلایل اصلی تغییر و ریدیزاین لوگو باشد. به همین دلیل توصیه می کنیم که حتماً پس از مدتی که کسب و کار شما رونق گرفت و فضای خدمات و محصولات شما گسترش پیدا کرد، تغییر و ریدیزاین لوگو را از یاد نبرید.

همچنین نکته مهم دیگر در هنگام تغییر لوگو و طراحی مجدد لوگو، این است که ممکن است مخاطبان و مشتریان شما بازخورد متفاوتی نسبت به سرویس های شما داشته باشند. بازخورد متفاوت و سلیقه آن ها (و بعضاً تغییر ذائقه آنها ) می تواند از اصلی ترین دلایل برای تغییر و ریدیزاین لوگو باشند.

اهمیت تغییر لوگو و طراحی مجدد نماد تجاری

قاعدتاً شما برای اینکه لوگوی خود را جذاب تر و به روز کنید و آن را با فرهنگ جامعه متناسب کنید، نیاز به تغییر کوچک در لوگو دارید. همچنین یکی از اصلی ترین ویژگی های که در حال حاضر در دنیا وجود دارد، تغییر نظام برندینگ است.

شما به عنوان یک کسب و کار حرفه ‌ای، باید تمام تلاش خود را بکنید تا از طراحی های جدید با نرم افزارهای مختلف و ویژگی‌هایی که روز به روز بر دنیای تکنولوژی سایه می افکنند، عقب نمانید. به همین دلیل نیاز به تغییر لوگو دارید. یکی از مثال های مهم در مورد این موضوع، لوگو گوگل است.

اگر دقت کنید گوگل یک فرآیندی در نماد خود ایجاد کرده است که متناسب با سالهای فعالیت خود و آپدیت هایی که روی نرم افزارهای خود دارد، تغییرات کوچک، اما محسوسی را اعمال می کند.

خدمات تغییر و ریدیزاین لوگو (طراحی مجدد)

نتیجه گیری

بیشتر طراحان لوگو اعتقاد دارند که اصلی ترین عاملی که باید برای تغییر و ریدیزاین لوگو انجام بشود، حس آمیزی است. شما باید بتوانید که در لوگوی سازمان یا شرکت، مفهوم و اصالت کسب و کار خود را متناسب با شرایط امروز جامعه ارائه بدهید.

به همین دلیل است که می بینیم خیلی از کسب و کارها تقریباً هر ۱۰ سال یکبار، در لوگوی خود تغییرات جالبی را اعمال می کنند.این تغییرات ممکن است بسیار سطحی و کوچک یا بسیار بزرگ باشد. اما آنچه که مهم است این است که شما نباید از این تغییرات عقب بیفتید.

باید در نظر داشته باشید، داشتن لوگو به عنوان یک سرمایه‌گذاری مهم است و نه هزینه. بسیاری از برندها با داشتن لوگوی حرفه‌ای و برندینگ قوی، در بازار جایگاه بالاتری نسبت به رقبا دارند. هزینه طراحی لوگو نسبت به مزایایی که برای برند ایجاد می‌کند بسیار کمتر به نظر می‌رسد. قیمت طراحی لوگو یا ریدیزاین لوگو بستگی به عوامل مختلفی دارد بنابر این شما میتوانید با داشتن یک جلسه مشاوره رایگان طراحی لوگو، به جواب بیشتر سوالات خود در مورد ریدیزاین لوگو خود با طراحان حرفه ای برسید. 

 

یک پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *