با افزایش حجم و مدت زمان کارها، افراد از فرصت و وقت کمی برای تهیه غذا و خوراک خود برخوردار هستند. از آن طرف خانم‌های شاغل نیز، زمان کافی برای پخت و پز ندارند. در چنین مواقعی افراد می‌توانند غذای خود را از رستوران ها و فست فودها تامین کنند. فست فودها برای آنکه بتوانند فروش خود را بیشتر کنند، باید دیده و شناخته شوند. طراحی لوگو برای فست فود باعث می‌شود که اعتبار برند افزایش پیدا کند و به همین جهت، باعث متمایز شدن و حرفه‌ای تر شدن آن نسبت به رقبای دیگر می‌شود.

یک لوگو فست فود، مختص یک فست فود طراحی می شود و نمایانگر اعتبار و سابقه آن می‌باشد. همان طور که می‌دانید، فست فودهای متعددی در هر منطقه و خیابانی وجود دارند. لذا، یک فست و فود با رقبای زیادی مواجه است. در چنین محیطی، داشتن لوگو می‌تواند نکات و امتیازات خوبی داشته باشد. به همین منظور، طراحی لوگو برای فست فود (Logo design for fast food) می‌تواند باعث وجه تمایز شما با سایر رقبا و پیشرفت کسب و کار شما باشد.

نکات مهم در طراحی لوگو برای فست فود

در لوگو غذا (Food logo) باید از نمادهای مرتبط با آن مانند غذا، آشپز و آشپزخانه استفاده کرد. همچنین، می‌توان از حیوانات یا شخصیت‌های کارتونی به منظور اثر گذاری بیشتر، به ویژه روی کودکان استفاده کرد. استفاده از نوشته و فونت در طراحی لوگو جذابیت لوگو را افزایش دهد و در برندینگ آن نیز موثر باشد. از لحاظ رنگ و رنگ بندی نیز در طراحی لوگو برای فست فود باید، ترکیب رنگ مناسب را بکار برد. به همین منظور، می‌توان روانشناسی رنگ را بکار برد.

استودیو مونس خواه با دارا بودن دانش کافی و سابقه کار در زمینه‌ی طراحی بصری و لوگو، می‌تواند با طراحی لوگو فست فود سبب توسعه کسب و کار فست فود شما شود و زمینه را برای پیشرفت تجاری، برندینگ و برندسازی فست فود شما فراهم کند. شما می‌توانید مقاله‌ی طراحی لوگو برای رستوران را برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه‌ی طراحی لوگو رستوران مطالعه نمایید.

ویژگی یک لوگو فست فود

در طراحی لوگو برای فست فود (Logo design for fast food)، باید لوگویی را طراحی کرد که سبب تمایز یک فست فود با سایر رقبا شود. پس باید لوگو فست فود از برخی ویژگی‌ها برخوردار باشد. در ذیل اشاره‌هایی به این ویژگی‌ها می‌کنیم:

لازم به ذکر است که طراحی لوگو برای فست فود، به صورت کاملا هماهنگ با استراتژی و اهداف بازاریابی انجام می‌شود و این امر سبب می‌شود که با مخاطبان هدف ارتباط مثبتی برقرار شود.

 نمونه کار استودیو طراحی لوگو مونس خواه برای طراحی لوگو فست فود

استودیو طراحی لوگو مونس خواه با طراحی لوگو فست فود جذاب و خلاقانه می‌تواند به راحتی، توانایی رقابت شما با رقبای دیگر را فراهم کند. اعضای تیم این استودیو از بهترین و متخصص ترین افراد تشکیل شده است که می‌تواند، با طراحی هویت بصری و لوگو سبب وجه تمایز شما با سایر رقبا شود و بهبود و توسعه تجارت و برند فست فود شما کمک کند. در ادامه چند نمونه کار از این استودیو طراحی در زمینه‌ی طراحی لوگو برای فست فود و هویت بصری برای آن ارائه می‌شود.

فست فود و رستوران کانتین از یک لوگوی ترکیبی برخوردار است و از ترکیب حرف اول فست فود ورستوران کانتین (که حرف c می‌باشد) با چنگال به وجود آمده است. طراحی این لوگو نیز تسط استودیو مونس خواه انجام شده است.

لوگو کانتین رستوران و فست فود-دوتایی, طراحی لوگو برای فست فود, طراحی لوگو فست فود

لوگو کانتین رستوران و فست فود-بک گراند رنگی, طراحی لوگو برای فست فود, طراحی لوگو فست فود

این رستوران، یک رستوران نوستالوژی یونانی می‌باشد که غذاها و نوشیدنی های یونانی سرو می‌کند. طراحی لوگو و هویت بصری آن توسط استودیو طراحی لوگو مونس خواه انجام شده است. از آنجا که رستوران نوستیمو رستوران یونانی است؛ طراحی لوگو و هویت بصری آن نیز حال و هوایی یونانی دارد و از بناهای دوران یونان باستان الهام گرفته شده است.

لوگو نوستیمو رستوران یونانی-بک گراند رنگی, طراحی لوگو برای فست فود, طراحی لوگو فست فود

لوگو نوستیمو رستوران یونانی-دوتایی, طراحی لوگو برای فست فود, طراحی لوگو فست فود

شما مشتریان عزیز می‌توانید جهت هماهنگی، دریافت اطلاعات و قیمت لوگو و هویت بصری، با استودیو مونس خواه از طریق واتساپ (09059000190) و یا شماره تماس های موجود در صفحه تماس با ما ارتباط برقرار کنید.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *