برای شرکت‌های بازاریابی یکی از اصلی ترین موضوعات، ارتباط با مشتری است؛ یعنی این شرکت‌ها بتوانند با استفاده از ارتباط مناسب و موثر با مشتری، مشتری را برای خرید یک محصول یا سرویس ترغیب کنند. یکی از مهم ترین روش های بازاریابی، طراحی لوگو و جلوه‌های بصری (مانند لوگو) است. لوگو در واقع نماینده گرافیکی یک شرکت بازاریابی است که باعث می‌شود مخاطب شما با توجه به آن، به اعتبار و حرفه ای بودن نهاد و مجموعه شما پی ببرد.

کسب و کارهای مختلفی در زیرمجموعه‌ی بازاریابی وجود دارند. به همین دلیل، لوگوی آنها نیز باید با نوع کسب و کار هماهنگی داشته باشد. لوگوی شرکت های بازاریابی در حوزه‌های هنری، پوشاک، حقوقی، معماری، ورزش و تندرستی، صنایع غذایی، املاک، خودرو، کشاورزی و… می‌تواند، زیرمجموعه طراحی لوگو شرکت های بازاریابی و مارکتینگ محسوب شود.

اهمیت طراحی لوگو برای موسسات بازاریابی و مارکتینگ

فرض کنید که شما یک شرکت بازاریابی راه اندازی کرده اید. اما مخاطب شما با دیدن لوگو یا عنوان شرکت، نمی‌تواند اهداف بازاریابی شما را درک کند. قاعدتا اعتبار شما نزد مشتری از بین خواهد رفت. اما اگر طراحی لوگو شرکت شما کاملا جدید و خلاقانه باشد، قادر خواهید بود که مشتریان را جذب کنید. در ذیل چند نمونه از اهمیت طراحی لوگو مارکتینگ و بازاریابی بیان می‌شود:

 در طراحی لوگو برای موسسات بازاریابی و مارکتینگ به چه نکاتی باید توجه کرد؟

برخی نکات هستند که در طراحی لوگو مارکتینگ یا بازاریابی باید به آنها توجه کرد. در ادامه برخی از موارد را ذکر می‌کنیم:

نمونه کار استودیو مونس خواه برای طراحی لوگو شرکت های بازاریابی و مارکتینگ

ما در استودیو مونس خواه با استفاده از گرافیست‌های بسیار حرفه‌‌ای و استفاده از نرم افزارهای جدید و مدرن، آماده ارائه خدمات در حوزه طراحی لوگو برای موسسات بازاریابی و مارکتینگ هستیم. اگر یک شرکت بازاریابی هستید و قصد دارید فعالیت خود را آغاز کنید، می توانید برای طراحی لوگو شرکت خود روی ما حساب کنید.

معمولا مدیران در ابتدای ایجاد یک استارتاپ یا شرکت، تمرکز خود را روی موضوعات مالی می‌گذارند و شاید، زمان و تمرکز کافی برای ایجاد یک لوگوی جذاب نداشته باشند. شاید هم هنوز، گرافیستی برای شرکت خود استخدام نکرده باشند تا یک لوگو برای کسب و کار آنها طراحی کند. از این رو سفارش طراحی لوگو می تواند هوشمندانه ترین گزینه باشد تا هم در زمان و هم در هزینه صرفه جویی شود. به همین دلیل ما طراحی لوگو شرکت های بازاریابی و مارکتینگ را در کمترین زمان، با بهترین، زیباترین و البته خلاقانه ترین حالت ممکن در اختیار شما قرار می‌دهیم. در ادامه چند نمونه کار از استودیو مونس خواه بیان می‌شود.

برند اوداکو، مجموعه‌ای است که در زمینه‌ی خدمات دیجیتال مارکتینگ به فعالیت می‌پردازد. لوگوی این برند توسط مجموعه‌ی مونس خواه طراحی شده است. با طراحی یک لوگو مناسب می‌توانید از لحاظ هویت و حوزه‌ی کاری، مجموعه‌ی خود را توسعه دهید.

لوگو اوداکو ارائه خدمات دیجیتال مارکتینگ-دوتایی, طراحی لوگو برای موسسات بازاریابی و مارکتینگ

طراحی لوگو برند مرتضی زبده نیز توسط استودیو طراحی لوگو مونس خواه انجام شده است. با طراحی لوگو برای موسسه بازاریابی و مارکتینگ خود می‌توانید، متمایز باشید و اعتمادها را جلب کنید.

لوگو مرتضی زبده ثبت شرکت و علائم تجاری-دوتایی, طراحی لوگو برای موسسات بازاریابی و مارکتینگ

لوگو مرتضی زبده ثبت شرکت و علائم تجاری-بک گراندرنگی, طراحی لوگو برای موسسات بازاریابی و مارکتینگ

برند گروسس یک آژانس تبلیغاتی می‌باشد که در حوزه‌ی دیجیتال مارکتینگ و برندینگ فعال است. طراحی لوگوی این برند توسط مجموعه‌ی مونس خواه انجام شده است.

لوگوی گروسس, طراحی لوگو برای موسسات بازاریابی و مارکتینگ

لوگوگروسس فروشگاه لوازم تزئینی و دکوری خانه-دوتایی, طراحی لوگو برای موسسات بازاریابی و مارکتینگ

برای کسب اطلاعات بیشتر از هزینه‌ی طراحی لوگو و هویت بصری می‌توانید، از طریق واتساپ (09059000190) و یا شماره تماس های موجود در صفحه تماس با ما، با استودیو مونس خواه ارتباط برقرار کنید.

 

یک پاسخ

  1. از نظر ایده پردازی و دقت و ظرافت لوگو، در صدر همه شرکتهای طراحی لوگو هستید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *