برای طراحان داخلی و دیگران که در زمینه طراحی و تزئینات مشغول به کار هستند، ایجاد یک لوگوی به یاد ماندنی راهی عالی برای ایجاد هویت کسب و کارشان است. برای شروع روند آگاهی از تفکرات مغزی، در مورد تأثیرات کار شما در زندگی مشتریانتان فکر کنید. طراحان فضای بسیار مقدس را در زندگی فردی خود به خوبی جاسازی می کنند: مانند خانه آنها.

در اینجا ما راهنمایی ها و ترفندهای مورد علاقه مان را برای ایجاد لوگوی طراحان خانه (دکوراتیو) بیان کرده ایم تا شما بتوانید کسب و کار خود را در جهت درست ادامه دهید. اگر هم هدف شما ساخت یک لوگو برای کسب و کار خود است توصیه میکنیم حتما سری به صفحه طراحی لوگو دکوراسیون داخلی بزنید.

چه چیزی باعث بهتر شدن آرم طراحی داخلی می شود؟

مشتریان ایده آل شما احساس اعتماد به نفس خواهند کرد که با طراحی کار می کنند که خانه آنها را از به یک حالت معمولی به خانه ای زیبا تبدیل می کند و به جای عقب نشینی از فشارها از آنها عبور می کنند. با توجه به این هدف، انتخاب لوگو برای این زمینه باید فلسفه و زیبایی شناسی طراح یا تزئین کننده را منعکس کند.

آیا شما به عنوان طراح محیط تمیز، مینیمالیستی و مدرن ایجاد می کنید؟ آیا کار شما بر روی رنگ اشباع و دیگر اشکال چشمگیر متمرکز است؟ فکر کنید که چه کسی هستید و نتایجی که تولید می کنید چیست، سپس هویت کاری خود را به یک آرم ایده آل برای کسب و کارتان هدایت کنید.

ایده های شگفت انگیز برای آرم طراحان داخلی

لوگو طراحان داخلی مدرن و دکوراسیون

بیایید با مثال هایی روبرو شویم: هنگامی که به طراحی لوگو و دکور می پردازیم رفتن به سمت مدرن بودن همیشه یک ایده خوب است. طراحی مدرن، مینیمالیستی علاوه بر ارائه تقاضای پایدار، مقدار زیادی از کارها را نیز به مشتریان ارائه می دهد. در مورد آرم ها، این به معنی خطوط واضح، زوایای تیز و فونت های بدون سریف است. به اهداف اصلی برسید و رنگ های خنثی را در آرم خود به عنوان یک مدرک قرار دهید.

لوگو طراحان داخلی مدرن و دکوراسیون
لوگو طراحان داخلی مدرن و دکوراسیون

لوگوی طراحان داخلی منحصربه فرد و آرم دکوراتیو

برای طراح داخلی و دکوراتور بسیار مهم است که دیده شوند. حتی اگر سبک شخصی شما ممکن است به نوعی خاص متکی باشد، باید توانایی انعطاف پذیری داشته باشید و به انواع مختلفی از تجربیاتی که ممکن است مشتریان شما درخواست کنند، تجدید نظر کنید. بسیاری از افراد موفق در زمینه دکور خانه پر جنب و جوش و متنوع هستند. لوگوی خود را برای مشتریان بیان کنید (فکر کنید که گرافیک جذاب، رنگ های زنده و فونت های بیانگر دارید که مشتریان خوششون می آید). از طراحی لوگو خود به عنوان یک فرصت برای گفتن به مشتریان استفاده کنید که کار شما در یک جعبه خاص مناسب نیست.

لوگوی طراحان داخلی ساده و آرم دکوراتیو

یک اصل جهانی است که اغلب دکور خانه و طراحی لوگو را به یک سمت هدایت می شود: نه کمتر بلکه چیزی بیشتر از آن است. برای کسب و کارتان نیازی نیست لوگو در بالا باشد؛ بلکه می تواند بگوید که شما در راه اشتباهی هستید. کار در عناصر مانند ساختمان و یا مبلمان همانند سایه برای کمک به شما می گویند که از طریق شکل های مینیمالیستی و آسان برای درک کردن انتخاب کنید. به یاد داشته باشید: آرم شما باید بگوید که شما در انجام کارهایتان (بدون انجام کار مازاد) خوب هستید.

لوگو طراحان داخلی مدرن و دکوراسیون
لوگو طراحان داخلی مدرن و دکوراسیون

لوگوی طراحی داخلی لوکس و آرم دکوراتیو

بسیاری از طراحان و طراحان داخلی در ذهن خود یک هدف مشخص برای بازار دارند: کسانی که از چیزهای جالب در زندگی لذت می برند. اگر میخواهید سمت به بازار لوکس حرکت کنید، به یک لوگو نیاز خواهید داشت که به نوعی شایسته باشد. فکر کنید که چگونه فرهنگ ما در مورد بعضی آرم ها چگونه آنها را در آغوش گرفته است: آن یک نماد شناخته شده و قابل تشخیص است که همراه با یک فونت قابل توجه است. لوگو زبان برای بیان کردن است، بنابراین استراتژیک و ایجاد چیزی است که بازار لوکس را تحسین می کند.

لوگوی طراحی داخلی لوکس و آرم دکوراتیو
لوگوی طراحی داخلی لوکس و آرم دکوراتیو

اصول طراحی آرم

مشارکت در طراحی آرم بدون هیچ گونه تجربه ای می تواند ارعاب ایجاد کند. طراحی لوگو یک تخصص خاص از طراحی گرافیک است که شامل زیبایی شناسی، نام تجاری و بازاریابی، ترکیب، نظریه رنگ، تایپوگرافی و مهارت هنری است. چگونه یک لوگو را طراحی کنیم، ما در اینجا از برخی نکات کلیدی برای ارائه یک مرور کلی استفاده خواهیم کرد.

طراحی برای نام تجاری شما.

بهترین نوع آرم وجود ندارد – آرم هایی موفق ترین هستند که بهترین برندهای خود را نشان می دهند. تایپوگرافی قرمز و آرم قرمز کوکا کولا مناسب نام تجاری خوب است، اما انتخاب های مشابه طراحی باعث بروز برندهای آرام تر مانند یک استودیو یوگا و یا سالن ماساژ می شود که درنهایت لوگو می تواند این کار را برای شما انجام دهد.

با در نظر گرفتن نوعی از نام تجاری که می خواهید باشید شروع کنید «هویت نام تجاری شما». آیا شما یک برند قابل دسترس یا برند روزمره یا یک برند برتر هستید؟ انتخاب گزینه های طراحی شما رنگ ها، شکل ها و حروف را هدایت خواهد کرد.

رنگ ها، شکل ها و حروف.

هر رنگ و شکلهای متفاوت هیاهوهای مختلف را نشان می دهد – برای مثال، آرم هایی با رنگ سیاه و سفید بیش از حد پیچیده تر به نظر می رسد یا اینگونه آرم ها با بسیاری از محافل دوستانه تر به نظر می رسد. به همین ترتیب، انتخاب فونت، مانند serifs رسمی در برابر فونتهای غیر معمول مهم است. هر تصمیم در طراحی بر روی نام تجاری شما انعکاس می یابد، بنابراین هویت نام تجاری خود را از روی انتخاب های عاقلانه ایجاد کنید.

چگونه یک لوگو را بدست آوریم

برای ایجاد یک آرم در مقایسه با بهترین روش های ایجاد آرم، شرکت دارای چهار گزینه اصلی برای طراحی لوگو هستند. بیاید باهم مروری بر آنها داشته باشیم:

بدون هزینه

سازنده لوگو (DIY). شما می توانید لوگوی خود را از ابتدا با استفاده از یک سازنده آرم یا دیگر نرم افزار طراحی در سطح ابتدایی ایجاد کنید.

اجازه دهید دیگران کار را برای شما انجام دهند. تمام کارهای مربوط به طراحی لوگو را به کارشناسان در یک سازمان طراحی تحویل دهید، اما استعداد اضافی با هزینه اضافی همراه است.

شما می توانید یک طراح حرفه ای آزاد را پیدا کنید تا لوگو را برای شما طراحی کند.

طراحی یک مسابقه، شما در یک جلسه تمرینی می توانید، از جمله تنظیمات بصری و اهداف کسب و کار را توضیح دهید. طراحان از نزدیک و دور می توانند نمونه ها بر اساس جلسه شما ارائه دهند. سپس می توانید یکی از بهترین ها را انتخاب کنید یا  تجدید نظر داشته باشید. شما فقط برای نمونه ای که انتخاب می کنید هزینه آن را پرداخت می کنید.

با پرداخت هزینه

لوگوی طراحی داخلی آرم دکوراتیو
لوگوی طراحی داخلی و آرم دکوراتیو

برای شروع، سازندگان DIY و آرم فقط در شرایط شدید توصیه می شود، اگر در بودجه خود چیزی نداشته باشند به خاطر مهم بودن لوگو بهتر است آن را به دست یک حرفه ای بسپارند و به آنها اعتماد کنید تا اطمینان حاصل شود که آن لوگوی موثری خواهید داشت.

قوی ترین مزیت رقابت های طراحی لوگو به دلیل محبوب بودن آنها این است که چندین روش، برای خلاقیت طراحان چندگانه به نمایش گذاشته می شود که ایده های مختلف طراحی های لوگو را می توان از آنها انتخاب کرد. اگر شما هنوز مطمئن نیستید که چه سبک و نگاه مناسب برای شماست، یک مسابقه به نفع شماست.

پس آن موقع ممکن است بدانید که چه نوع طراحی لوگو برای شما مناسب است تا زمانی که ببینید دیگران چه می خواهند. قدرت مغز بیشتر = ایده های درخشان تر.

اگر شما قبلا می دانید که چه سبک و نگاهی به آن دارید، بهترین کاری که می کنید، مستقیما با یک طراح بصورت آزاد کار کنید. شما می توانید فهرست طراح را برای پیدا کردن بهترین حالت از لحاظ زیبایی شناسی مرور کنید، سپس می توانید با کارشناس آزاد کار کنید تا دقیقا همان چیزی را که می خواهید جستجو کنید.

آیا شما آماده دریافت یک لوگوی بی نظیر هستید؟

طراحان داخلی و دکوراتورها فضاهای جذابی را ایجاد می کنند و لوگو با طراحی زیبا باعث می شود که کسب و کار بیشتر مورد استقبال قرار گیرد. بنابراین پیش بروید تا آرم کامل را پیدا کنید و بتوانید نام تجاری خود را در خانه احساس کنید.

شاید برای شما جالب باشد: طراحی کاراکتر آواتار در ایلاستریتور

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *