اگر نگاهی به محصولات برندهای روز بیندازیم، متوجه خواهیم شد که آنچه سبب متمایز شدن آنها شده است لوگو و آرم آنها است. مخاطبین برندها به اولین چیزی که توجه می کنند، لوگو برند مورد نظرشان است تا با خیال راحتی آن را خریداری کنند.

طرح های روی پوشاک خاص هستند و به نوعی می‌توان آن را متفاوت از سایر انواع دسته بندی کرد. طراحی لوگو کیف و کفش و لوگو چرم حالتی تبلیغاتی دارد. محصول با کیفیت شما با یک لوگوی خوب مانند یک بنر در سطح شهر در حال چرخش است. داشتن یک طرح جذاب و به یاد ماندنی می‌تواند تاثیر فوق العاده‌ای بر فروش و البته برندینگ شما داشته باشد.

اهمیت لوگو کیف و کفش و چرم

داشتن لوگو کیف فروشی یا کفش فروشی برای یک فروشگاه یا مغازه‌ای که در این حوزه کار می‌کند، از چند جهت حائز اهمیت است. در ذیل به چند مورد از اهمیت لوگو (The importance of the logo) اشاره‌هایی اشاره‌هایی می‌کنیم:

در طراحی لوگو کیف و کفش و یا لوگو چرم چه نکاتی را باید رعایت کنیم؟

در طراحی لوگو چرم و لوگو کیف فروشی و فروشگاه کفش، لوگوی طراحی شده باید برخی ویژگی‌ها داشته باشد؛ تا آن لوگو از جذابیت کافی برخوردار باشد و مناسب کسب و کار مد نظر باشد. در ادامه برخی از نکاتی لازم در طراحی لوگو کیف فروشی، کفش قروشی و چرم بیان می‌شود:

سادگی لوگو کیف و کفش و همچنین لوگو چرم باعث می‌شود که لوگو در حافظه و ذهن افراد بهتر بماند و آسان‌تر با آن ارتباط برقرار کنند. بیاد آوردن یک لوگوی ساده به مراتب راحت از یک لوگوی پیچیده می‌باشد.

رنگ‌ها در طراحی لوگو کیف و کفش باید به گونه‌ای باشد که با تمام رنگ‌ها، هارمونی داشته باشد. زیرا؛ کیف‌ها و کفش‌ها در رنگ های متنوعی تولید و عرضه می شوند. استفاده از طیف رنگ‌های خاص در لوگو کیف و کفش باعث خاص بودن آن و جلب توجه مخاطب خواهد شد. در طراحی لوگو چرم برای محصولات چرم نیز باید از رنگ‌های مرتبط با آن استفاده کرد.

در طراحی لوگو کیف و کفش و چرم باید دقت شود که با محصولات و حوزه‌ی آن کسب و کار متناسب باشد. مثلا لوگو فروشگاه کیف و کفش زنانه با لوگوی فروشگاه کیف و کفش مردانه فرق دارند. همچنین، لوگویی که برای کفش‌های ورزشی یا اسپرت طراحی می‌شود؛ با لوگویی که برای کفش‌های مجلسی و حتی کفش‌هایی از جنس چرم مناسب است، با یکدیگر متفاوت هستند. همین طور لوگو کیف فروشی باید مطابق با جنس کیف و کاربرد آن انتخاب شود. زیرا؛ در اصول طراحی، لوگو محصولات بیان کننده نوع و کاربرد آن هستند. یک لوگوی مناسب برای کیف و کفش و چرم باید انتقال دهنده‌ی کیفیت، کاربرد و صداقت باشد.

برای طراحی لوگوی کیف و کفش و لوگو چرم باید لوگو به شکلی طراحی شود که به راحتی، بر روی محیط‌های مختلف و محصولات متنوع با سایزها و مدل‌های مختلف قابل چاپ باشد و حتی پس از کوچک شدن سایز لوگو نیز، باز هم قابل مشاهده و تشخیص باشد.

از آنجا که لوگو در اصل بیان کننده هویت اصلی برند می باشد؛ پس باید در طراحی لوگو کیف و کفش و چرم، لوگو به گونه ای طراحی شود که با گذر زمان جذابیت و ظرافت خود را حفظ کند و ماندگار باشد. در غیر اینصورت، با گذشت زمان لوگو از چشم خواهد افتاد و بی‌اعتبار خواهد شد.

در طراحی لوگو فروشگاه کفش و کیف و همینطور در طراحی لوگو چرم، باید از فونت‌های خوانا و زیبا و همچنین، شکل‌ها و نمادهای مرتبط با آنها استفاده کرد تا اثر گذاری لوگو بیشتر باشد.

سفارش طراحی لوگو کیف، کفش و چرم

استودیو طراحی لوگو مونس خواه متشکل از گرافیست های خلاق و مشتاق، آماده پذیرش سفارش طراحی لوگو کیف و کفش و چرم می باشد. سفارش طراحی لوگو برای تولید کنندگان، فروشندگان، کارخانجات و کلیه افرادی که در این حوزه فعالیت می کنند را شامل می شود. با داشتن یک لوگوی قدرتمند و مناسب، خود را از دیگر رقبا متمایز کرده و مشتری وفادار خود را جذب نمایند. برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید با ما از طریق واتساپ(09059000190) و صفحه تماس با ما ارتباط برقرار کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *